میشل اوباما از شهر به شهر سفر کرده است تا در مورد خاطرات خود در مورد تبدیل شدن صحبت کند (باشگاه کتاب #ReadWithMC ما این ماه را انتخاب می کند!)، و نهایی شدنش در ایالات متحده او را در بروکلین، نیویورک رها کرد. در شب چهارشنبه، بانوی اول سابق روی صحنه ایستاد تا به سارا جسیکا پارکر خوشامد بگوید، که شبانه روز به عنوان ناظر انتخاب شد. پس از آن، برای میشل برای پوشیدن درخشانترین و درخشانترین جفت چکمه در حالی که با SJP صحبت میکرد، که اصطلاح دیوید کری برادشاو، به عنوان نماد سبک در نیویورک تبدیل شده بود.

برای ورودی بزرگ او، میشل در صحنه در لباس Balenciaga ابریشمی از مجموعه تابستان / تابستان 2019 strode در صحنه. در زیر این بیانیه ناپسند، زرق و برق دار از خانه مد را فاش کرد. لباس هنوز در دسترس عموم نیست، اما کفش در دسترس است برای خرید - اگر شما 3900 دلار برای صرفه جویی در. او یک جفت گوشواره جنیفر فیشر داشت.

این لباس خیره کننده باید به هیچ وجه جای تعجب برای کسی که سبک نخستین بانوی اولیۀ میشل و لباس های شناخته شده او را مورد مطالعه قرار داده است. میشل در طول زمان خود در کاخ سفید، قهرمان طراحان در حال ظهور بود (زمانی که او به طراح جوان جوان در سال 2009 افتتاح شد، جیسون وو را روی نقشه گذاشت) و می دانست که عموم متاسفانه بر انتخاب های او تمرکز می کند بانوی اول

"من قرار بود بدون برجسته کردن دیگران، از بین بردن دیگران، به ترکیب شدن، اما نه محو شدن، ایستادم. همچنین به عنوان یک زن سیاه پوست، می دانستم که من می توانم مورد انتقاد قرار بگیرم، اگر به نظر می رسید که به عنوان شاداب و بلند پایان، و من نیز اگر من بیش از حد گاه به گاه انتقاد می شد، بنابراین من آن را مخلوط کردم، "میشل در Becoming نوشت. "من بعد از یک هدف و یک روز دیان ون فورستنبرگ چیزی را پوشیدم و می خواستم توجه هنرمندان آمریکایی را جلب کنم و به ویژه کسانی که کمتر تاسیس شده بودند جشن بگیرند ... برای من انتخاب های من به سادگی یک راه برای استفاده از روابط کنجکاوی من با نگاه عموم به تقویت یک مجموعه متنوع از افراد بالا و پایین. "

با این حال، در روز چهارشنبه، در طی گفتگوی خود با SJP، میشل گفت که او چکمه های درخشان Balenciaga را فقط به این دلیل انتخاب می کند که فکر می کند ناز هستند و پیام های مخفی در چکمه وجود ندارد. کاربران توییتر با او موافق بودند که چکمه های شگفت انگیز بود، نوشتن، "او است. Wonder Woman. On. Fire." و "Lawd ... این چیزی است که زندگی من مورد نیاز است و من حتی نمی دانم". دوست نزدیک میشل و مشاور ارشد باراک اوباما، والری جارت، حتی این صدای جیر جیر را نیز به اشتراک گذاشتند: "خب، من هرگز چکمه هایی مثل این را دیده ام." آیا شما؟ "

یک لحظه برای قدردانی از چکمه های جادویی میشل (و حیرت و فریب او، در حالی که شما در آن هستید). اگر شما آماده هستید که لباسهایتان را بپوشانید، کفش های زیر را بخرید. آنها نیز می توانند در عرض چند دقیقه باشند