لباس عروسی چیزی است که شما برای موارد رسمی یا نیمه رسمی می پوشید. خرید لباس عروسی می تواند خسته کننده و گیج کننده باشد زیرا انواع مختلفی از لباس های شب در تمام رنگ ها و سبک های ممکن وجود دارد. کلید در پوشیدن یکی است که بیانیه شخصی را ارائه می دهد و در عین حال یک درخواست معاصر نیز دارد. بعضی از زنان ممکن است چیزی را کلاسیک ترجیح دهند و دیگران فقط کورکورانه می توانند مد مشهور را کپی کنند، صرف نظر از این که آیا بدن آنها را مسطح می کند یا خیر. هنگام انتخاب لباس عروسی چه باید بکنید؟

یک لباس را انتخاب کنید که شما را مسخره می کند

یک لحظه را بردارید و تصمیم بگیرید که بهترین ویژگی شما در بدن شما چیست. بهترین ویژگی شما ممکن است پاهای بلند، شیک و یا کمر باریک باشد. هنگامی که یک لباس شب را انتخاب می کنید، تمرکز بر آنچه لباس برجسته می کنید. لباس هایی که چند اینچ بالای زانو می توانند پوشانده شوند تا پاهای شیک خود را برجسته کنند. اگر یک لباس با گردن های کم انتخاب کنید، پس لباس خود را برای برجستگی مجدد لباس خود بپوشید. بنابراین یک لباس را انتخاب کنید که توجه به یک ویژگی را جلب کند.

لباس خود را اضافه کنید

صحنه و لباس شما بدون لوازم جانبی کامل نیست. به این معنا نیست که شما باید تمام لوازم جانبی خود را بپوشانید. بسته به لباس انتخابی شما نیاز به لوازم جانبی دارید. اگر یک لباس انتخاب کرده اید، تصمیم بگیرید که آیا با گوشواره های آویزان یا دستبند های گردنبند به نظر می رسد. آیا جواهرات طلا یا نقره ای به نظر خوب می آیند؟ کدام کفش و کیف های دستی برای لباس مناسب است؟

پیراستن یا لباس کردن

این لباس ها برای مناسبت های رسمی و نیمه رسمی ایده آل هستند. شما می توانید لباس شب خود را با لباس های دیگر مانند یک ژاکت شلوار گاه به گاه یا یک ژاکت کش بافی بپوشانید. این نامیده می شود پانسمان کردن. اگر این یک مناسبت رسمی است، کیف دستی بزرگ را با لباس شب خود جفت نکنید. رویداد رسمیتر، کیف کوچکتر باید باشد. شما همچنین می توانید یک کلاچ استفاده کنید.

طول لباس شب

طول لباس شما یک عامل مهم است. اگر شما یک زن ریزه اندام هستید، پس باید لباس های کوتاه تر را بپوشانید تا بتوانید بلندتر نگاه کنید. اگر شما در طرف قد بلند هستید، یک لباس را انتخاب کنید که نه خیلی طولانی و نه کوتاه است.

مورد علاقه ابدی، لباس سیاه کوچک

لباس سیاه کوچک به طور جهانی توسط زنان مورد علاقه است. یک خط سیاه سیاه یک خط در کمر یا لگن ایجاد می کند و یک شکل "A" ایجاد می کند. این به این معنی است که بافت و معده شما را برطرف می کند، و بر شکل زنانه خود تأکید می کند.