به طور خلاقانه، این فصل اسکار تعداد زیادی از زنان سن 40 سالگی را در مرکز توجه قرار داده است، از من، Allison Janney، Tonya، 58، به Mary J. Blige Mudbound، 47؛ Laurie Metcalf، 62 ساله بانوی پرنده، به شکل آب Octavia Spencer، 45. اما حرکت به سیاست فرش فرش قرمز می تواند برای non-ingenues سخت تر است. حتی اگر شما یک نامزد اسکار هستید، خانه های مد همواره به شما وام نمی دهند، مخصوصا اگر شما نمونه ای از 0 یا 2 نیستید. "من عصبانی می شوم زمانی که مارک ها بیش از زنان مسن تر می روند، زیرا آنها دارای قدرت خرید "می گوید:" تارا سوئنن "، طراح لباس، از طراحان کمتر شناخته شده ی Janney، 6 اندازه، از جمله لباس های Yanina Couture که بر روی بسیاری از جواهرات SAG بهترین لباس پوشیدگی داشت، به کار خود ادامه داد.

ستاره های بیست و یکم ممکن است بیشتر از 6 رقمی قراردادهای مد و زیبایی از Dior، Chanel و Louis Vuitton به دست آورند. اما هنرپیشه های مسن تر به عنوان یک نیروی فرش قرمز در حال ظهور هستند، که به عنوان الگوهای نقش قابل توجه برای مشتریان مسن تر عمل می کنند و فرصتی برای طراحان در حال رشد برای ایجاد یک علامت ارائه می دهند. طراح مری Inacio، که با Metcalf کار می کند، می گوید: "بسیاری از مارک ها دارای فهرست هدف تنگ هستند که آنها در لباس خود می خواهند." اما به عنوان یک ستاره، نامزدی ها را جمع می کند، درها می توانند باز شوند. "Inacio اضافه می کند" در ابتدا، برای Laurie آسان نبود. "مارک ها او را به عنوان یک فرد مد نمی دیدند، اما پس از آن نامزدها گلوب آمد و او در کالبرت با پوشیدن یک ژاکت کراوات و استخوان، خنثی کردن ویجت های مد ویرایشگر، شروع به درک اینکه او بدن خوب دارد، او دارای سبک است. "

حتی در جوانان وسواس، بوتاکس هالیوود را در بر می گیرد، سازندگان تصویر می بینند که بازگشت به لباس پوشیدن زنان مسن تر است. کیت بلانشت، 48 ساله، مدیر کنیا دانینگ، مدیر مدرسه Neiman Marcus می گوید: "زنان که می توانند در این طراحی هوا به راحتی بتوانند بازی کنند، به سن 35 سالگی برسند." غالبا. (Nicole Kidman، 50، نمونه دیگری از یک ستاره بیش از 40 ست است که هیچ مشکلی در جذب تحسین مد صنعت ندارد). این آسیب ندید که پایه های لباس پوشیدن بالغ، از جمله چهره های پوشیده شده و سیاه و سفید بی انتها، روند در فرش قرمز در فصل #MeToo و Time's Up.

در طول سالها، طراح لس آنجلس، مونیک لویدلی، بسیاری از ستاره های هالیوود را شامل می شود، از جمله Blake Lively و تیلور سویفت. اما تنها یک فرآیند فرش قرمز که تنها 20 ساله بود، در سال جاری جایزه SAG بود، زمانی که او گلدایی هون 72 ساله را در لباس ستاره ای آبی رنگ آبی رنگ خود را پوشید. تام بگوبی، مدیر عامل شرکت Monique Lhuillier، می گوید: "او نماد مد معمولی شما نیست، اما او شگفت انگیز به نظر می رسید، توضیح می دهد که مدل فصل اوج 2017 طلا 2،595 دلاری در پاسخ به ده ها سوالات پاسخ داده شده است. او می گوید: "این یک شکل زیبا و نه خیلی محکم و بی رحم است، و افزود که بعضی ستاره های قدیمی تر قدرت فروش بیشتری روی فرش دارند" زیرا آنها بیشتر آشنا هستند ". مردم بلافاصله گلدی هون را تشخیص می دهند؛ مارگوت رابی، شاید کمتر.

ستاره هایی که اندازه نمونه نیستند با چالش های خود مواجه می شوند. Wendi Ferreira می گوید: "آیا طراحان به Octavia افتتاح شده اند؟ نه همه آنها،" که با خواهرش نیکول فریرایا بیش از شش سال است که این بازیگر است. استثناها Zac Posen، Prabal Gurung و Tadashi Shoji است که Spencer را در بیش از ده بار تدارک دیده است و یادآور می شود که یک نسخه از Sponcer 2012 عقیق تیل کوتاه آستین لباس اسکار به طور خاص در خرده فروشی به فروش می رسد. Ferreira می گوید: "بین خطوط خام و مونرو خوب وجود دارد"، افزود اسپنسر و سایر مشتریانی که اسکار نامزد شده اند، سالی هاوکینز 41 ساله، با ظاهر آستین، اصرار دارد. "این مکالمات ما دائما در حال انجام است: چگونه می توان یک پوست کمی نشان می دهد، اما نه بیش از حد."

جالب است که مارک هایی که به طور سنتی دارای مشتریان بالغ مانند Oscar de la Renta و Carolina Herrera هستند، اغلب کمتر برای بازنویسی به بازیگران قدیمی تر می گویند. منابع می گویند (اگر چه والنتینو اخیرا لباس نادان مد، بازیگر فمینیست و نامزد Frances McDormand، 60 ساله BAFTAs) اما از دست دادن مد و مد، سود جدید طراحان به دست آمده است. طراح کریستین سیریانو می گوید: "من سلما بلر (که 45 ساله است) اخیرا در سبک پرطرفدار فصل به من تبدیل شده است."

طراحان دیگر در حال فکر کردن استراتژی فرش قرمز خود را با ذکر استعدادهای بالایی دارند. Sachin Ahluwalia از Sachin & Babi می گوید: "ما شروع به نگاه کردن به مشتریانی که بیشتر از 35 سال دارند بیش از 35 سال سن دارند، که لباس های Metcalf را برای جوایز SAG ساخته است." Maye Musk، 69 ساله، مادر Tesla CEO Elon Musk ، برای یک کمپین جدید. سبک سوزن می گوید: "فرش قرمز از طریق چرخه می گذرد." "در جایی که چند سال گذشته درباره ی جوانان بوده است، با جنبش زنان در حال حاضر، باید در مورد داشتن سن شما باشد".