شما می دانید ما تقریبا به لباس عروسی boho تقریبا جزئی است، و اگر شما نیز هستند، این مجموعه به سمت خیابان شما درست است!

Dreamers & Lovers یک نام تجاری عروسک کالیفرنیای است که توسط یانیک بارنز در سال 2012 تاسیس شده است، که مانند بسیاری از جالبترین شرکت های عروسی عروسی ما را برای اولین بار در Etsy دوست داشت. و همانطور که مشاهده کردیم، موفقیت آن رشد و رشد می کند، لباس ها حتی شیک تر، ریز تر و زرق و برق دار تر شده اند، در حالی که هنوز هم این احساس جسورانه و فردی را حفظ می کنند.

با انتخاب طرح هایی که سبک های مختلف و شکل های مختلف را برآورده می کنند، سفارشی Dreamers & Lovers های سفارشی هر دست لباس را به صورت دستی برای اندازه گیری های دقیق خود در استودیوی طراحی آن فقط در جنوب LA ایجاد می کند.

جدیدترین مجموعه Cloud Nine می بیند که سبک لوکس و در عین حال آزادانه، ساخت مدرن را با لباس هایی که فوق العاده زنانه و عاشقانه است، نشان می دهد که یک پوست کم و شکوه شکل خود را به طوری که درجه یک - اما هنوز هم سر به سر لباس عروسی Boho بسیار غلیظ و پرمحتار است، بنابراین این مجموعه زرق و برق دار بهترین از هر دو است.

حرکت از طریق مجموعه (مطمئن شوید که برای دیدن گالری ما برای نگاه کامل به هر لباس!) برای پیدا کردن مورد علاقه خود را، و یک قاتل من می خواهم بدانم می دانم قبل از اینکه شما انجام دهید؛ موز برای این لباس های زیبا؟ تنها و تنها ... شرو.

از طراح

عاشق شدن نیز در مورد عنصر فتنه انگیز، صمیمیت و اعتماد به نفس است که همراه با احساس احساس در Cloud Nine قرار دارد. اینها جنبه هایی هستند که من اجازه می دهم از این مجموعه درخشان باشم.

از همه مجموعه های قبلی ما، من اعتقاد دارم که این یکی از جذاب ترین و جذاب ترین بخش هاست؛ با توجه به این که توجه کمی به شکل زنانه، منحنی های ظریف و ظریف در تمام جلوه های آن است.

ما می دانیم که روح بوهو از عروس پس از ازدواج، روح تمام زنان قوی و معتبر، خلاق در طول سنین است و بنابراین جای تعجب نیست که من الهام بخش خود را برای ابر نهم در یک آیکون مد و موسیقی فراموش نشدنی یکی به نظر می رسد راز جوانان ابدی را پیدا کرده است: شار فراموش نشدنی.

این یک تصویر اولیه از او در نمایش جایزه بود، در یک شکل لباس پوشیدن لباس پوشیدنی: او به نظر می رسید مانند او احساس کرد که او اتاق را در اختیار داشت.

اوه، جسور و نفیس ... در طول حرفه اش، چر ظاهری بی نظیر را به طریقی که تا حدودی پیش از روند و همیشه بدون شک خودش بود، منتقل کرد. ما عاشقمان هستیم تا بتوانیم همین کار را انجام دهیم. ما می خواهیم شما احساس کنید که شما در Cloud Nine هستید، این ساده است.