در فصل تابستان در شکوفه، زنان امیدوارند که در تابستان های تابستانه پرطرفدار که در تمام زمستان رویایی را می بینند، لغزش کنند. با انتخاب بسیاری از سبک های دوست داشتنی، می توانید تصمیم بگیرید چه چیزی در تابستان تابحال بخورید. با انتخاب یک سبک که نوع بدن شما را تکمیل می کند، می توانید بهترین ها را نگاه کنید و مطمئن شوید که چقدر عالی است که در لباس تابستان خود نگاه می کنید.
Etui-Linie Herzausschnitt Ärmellos Perlen verziert Organza Wassermelone Kurz/Mini Cocktailkleider

لباس V-Neckline

لباسهایی که دارای V-necklines هستند برای خانم هایی که دارای بتونه های بزرگ هستند، ایده آل است؛ زیرا این سبک طولۀ چرخه را بلند می کند. به همین دلیل، حتی زنان ریزه اندام در سبک های گردن نیز خوب عمل می کنند زیرا سبک آنها را بلندتر می کند. بعضی از زنان هنوز به یک سینه حمایت کننده نیاز دارند تا بهترین لباس خود را در لباس خود داشته باشند. مهم نیست که اندازه قفسه سینه شما چه اندازه باشد، ایده خوبی است که بتوانید از لحاظ حرفه ای مناسب باشید، بنابراین شما می توانید سینه بند راست را برای کمد لباس کمد تابستانی خود تهیه کنید.

طولانی، لباس های جریان

زنان دارای اجسام مستقیم بدون منحنی های قابل توجه می بینند که طولانی، لباس های جادویی زیبایی های خود را شکل می دهند. ماهیت هواي پارچه، کنتراست نرم را نسبت به شکل مستقیم بدن ایجاد می کند. Swirls و جریان پارچه نیز باعث کاهش اثر کلی و ایجاد یک چشم انداز ظریف. این لباس ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوهای آمده است.

لباس های Shift

زناني كه در وسط سنگ ها مانند اپل به نظر مي رسند سنگين هستند، در شيفت هاي شيشه اي ظاهر مي شوند. این تغییر نه به وسط چسبیده است، اما هنوز یک شکلات دوست داشتنی ایجاد خواهد کرد. این سبک برخی از تعاریف و ساختار برای اشکال سیب می افزاید و همچنین یک لباس بی انتها است که هرگز از سبک بیرون نمی آید. لباس Shift به خوبی با آپارتمان یا پاشنه جفت می شود. اضافه کردن برخی از لوازم جانبی منحصر به فرد به پشم کردن این سبک بزرگ از لباس.

لباس های شسته شده

لباس های شسته شده برای تابستان عاشقانه و سرگرم کننده هستند. زنان به شکل گلابی شکل قطعا به این شیوه نگاه می کنند، زیرا تاکید را از باسن خود برداشته و توجه خود را به سمت شانه های خود جلب می کند. زنان ریزه اندام نیز این سبک را فریبنده و زنانه پیدا می کنند. این لباس ها در هر دو سبک بلند و کوتاه است. آنها را با یک گردنبند عالی برای یک نگاه فریبنده بخوانید.

حداکثر لباس

زنان بلند قد به طور چشمگیری در لباس های مکزیکی ظاهر می شوند. این سبک بی انتها هر دو عاشقانه و مورد علاقه است. رنگ های شاداب مانند قرمز و آبی در تابستان امسال محبوب خواهند بود. بعضی از جواهرات فلزی چشم نواز را اضافه کنید تا فاکتور wow شما را افزایش دهد. زنان ریزه اندام ممکن است بخواهند از این سبک به راحتی جلوگیری کنند زیرا ممکن است به دلیل گستردگی وسیعی از پارچه ها (کوچکتر از "لباس تابستانی برای هر نوع سبک، نوع بدن یا بودجه") HuffingtonPost باشد.

لباس بالا لباس

طناب های خنده دار، سرگرم کننده و زنانه هستند. آنها برای زنان با سینه های کوچک مناسب هستند، زیرا آنها حجم و ابعاد را به وجود می آورند. باز هم، سینه بند راست نیز می تواند به ایجاد یک نگاه هوشمند کمک کند. شما می توانید یک سبک سبک را در یک رنگ سالم انتخاب کنید که کمد لباس تابستانی شما را تکمیل می کند.