لباس عصر طولانی به معنای رسمی شدن است و به همین دلیل آنها به طور سنتی نگاه محافظه کارانه ای دارند. با این حال، مفهوم لباس و سبک ها به دلیل گرایش های جدید و ایده های مد تغییر قابل توجهی شده است. در نتیجه، طرح های جدید در بازار موجود است. در واقع، شما هم اکنون می توانید یک لباس را انتخاب کنید که به صورت شخصیت و شکل بدن شما بدون تغییر ظاهر محافظه کارانه مورد نیاز است. با این حال، بسیار مهم است که پس از توجه به موضوع مناسبت، یک لباس بپوشید. اگر این عروسی رسمی باشد، کد لباس از یک حزب کوکتل متمایز خواهد بود.
A-Linie/Princess-Linie U-Ausschnitt Ärmellos Chiffon Kristalle Floor-length Kleider

گاهی اوقات عروسی لباس بلند در شب عروسی پوشیده می شود. باز هم می توانید پیراهن خود را به لباس عروسی زیبا تبدیل کنید. این عالی است که برای پوشیدن چیزی که دارای آستین های عمیق V-neck و Tank باشد. به عنوان یک لوازم جانبی، فقط یک بند دوزی در کمر اضافه کنید. اگر شما در یک مهمانی عروسی شرکت می کنید، باید چیزی را که فقط یک شانه دارد پوشانید. یک کراوات در یک شانه همراه با کراوات زیبایی پیچیده ای که روی لبه بدنه قرار دارد می تواند به شما نگاهی کامل به شما بدهد. باز هم می توانید روی کمر قرار دهید.

لباس عصر بلند می تواند در نیمه رسمی و حتی در رویدادهای غیر رسمی پوشانده شود. به عنوان مثال، در یک رویداد نهایی، لباس در یک لباس بدون آستین که V-shaped جمع تسمه. نگاهی به لباس، اگر آرایش آن دوخته شده باشد، بسیار جذاب است. اطمینان حاصل کنید که دور کمر با شکوه است لباس های بلند نیز در مواردی مانند روز تولد مناسب هستند. طراحی لباس ممکن است یک لباس کوکتل شبیه باشد و همیشه باید اطمینان حاصل کنید که آستین کشیده شده است. رنگ لباس را با دقت انتخاب کنید. رنگ باید متناسب با تن پوست شما باشد و همچنین به مناسبت جمع آوری.

بسیار مهم است که شما به خوبی خود را حمل می کنید، به ویژه هنگامی که شما چیزی را به عنوان لباس های بلند و بلند لباس پوشیدید. بنابراین، شما باید به دقیقه ای از جزئیات توجه داشته باشید. لوازم جانبی که شما را به این مناسبت می پوشند در اینجا حیاتی است. با توجه به لباس، خودتان را ببندید. به غیر از جواهراتی که می پوشید، باید در مورد کیف های دستی، کفش، کلاه و کمربند نیز احتیاط کنید. آرایش را در حالی که لباس را در ذهن نگه دارید. مدل موی جدید را امتحان کنید که نوع نگاهی را که می خواهید برای رسیدن به آن ایجاد کنید. به طور کلی، این لباس ها در محدوده قیمت کمتر از 100 تا 500 دلار و بالاتر است.